Världens bästa fredag!

Okej såhär är det. Jag har TVÅ jobb! Det är helt otroligt o ofattbart! Det var overkligt igårkväll när hon ringde till mig för att höra om jag bestämt mig. Ca 75% som personlig assistent, om den andra tjejen inte ville ha den andra tjänsten så får jag den, på 100%. Och eftersom jag kommer jobba varannan helg, kvällar o nätter så kommer jag även kunna jobba hos städarna när dom behöver folk. FY BUBBLAN VAD HÄRLIGT!!!! :D Är det nu allt ordnar sig, är det nu allt blir bra, äntligen....? :')
På tisdag jobbar jag första passet o det blir över natten. :) På torsdag är det personalmöte, mitt första ever!! :D Åh vad lycklig jag är, i hela kroppen. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0