Nojjig.

Var lite orolig förut. Hon skulle ringt igår o sagt tiderna jag ska jobba men hörde inget o inte heller idag. Trodde för ett tag att det också skulle skita sig av nån anledning eftersom det mesta hittills gjort det. Men nejdå, idag hade jag fått ett mail med schema från februari till mitten av maj. :) Jobbar varje fredag 9-19 och varannan helg lördag 9.30 till söndag 9.30. :) Sen några dagar o nätter i veckorna också. Varannan vecka är jag dock ledig rätt mycket. Men börjar inte förrän februari som sagt så nu hoppas jag att städarna hör av sig i veckan. Jag vill jobba massor. :(
Dags att lägga två buskillar nu. Den stora tjejen är på disco o blir hämtad av sin pappa där hon ska vara över helgen. Får se vad vi andra hittar på i helgen.. Skönt att bara ta det lugnt också, passa på när man kan o får liksom. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0