forts...

Blev fel när jag skrev från appen och nu när jag skulle in och ändra det på datorn så försvann det så får skriva såhär.. 
Dom har suttit och lekt med degen jättelänge, sen var dom ute ett bra tag. Sen blev det asgod mat som alla åt kanonbra av. Efter det städade barnen rummet och sen blev det efterrätt. 
Nu har dom precis kollat på en film, Jonas kollar på hockey och jag funderar på om jag ska orka baka semlor idag eller inte. Blir nog inte så eftersom dom ska jäsa och ungarna snart ska sova. Sen åker jag in till stan för att träffa Emelie och Jojo. :) 
Imorgon är det skola igen, Devin är ledig. Blir sovmorgon, behöver bara gå upp halv sju istället för halv fem, LYX! ;p
Längtar till på tisdag då jag ska jobba, nervös är jag, men kul ska det bli! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0