Söndag.

Igår blev det sovmorgon och sen begav vi oss ut till Elin, Dawe o Frida där pappa också var. Senare kom också mamma. Alla var rätt trötta men kul att träffa allihopa. <3 Barnen följde med Jojo hem för att sova i hennes nya lägenhet för första gången. Vi blev alltså barnlediga, åkte hem o slängde ihop en äppelpaj o satte igång The boondock saints II trots att klockan "bara" var runt åtta. -För att vara säker på att jag skulle lyckas hålla mig vaken o se hela filmen för en gång skull, ettan är ju en av favoritfilmerna så jag ville verkligen se den... Tror det gick en kvart sen orkade jag inte kämpa längre med att hålla upp ögonen.^^ Jonas somnade också innan den var slut så sömn fick vi ju iaf. :p

Idag hämtade vi barnen, handlade på Willys o åkte halva stan runt efter ett apotek som var öppet, köpte alun o gjorde playdoh-deg till barnen när vi kom hem. Den har dm


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0