Söndag.

Det blev en sån lyckad kväll igår! :D Trots att jag och Emelie kände för att bädda ner oss i varsin soffa hemma hos henne och bara kolla på serier hela kvällen. Trots att jag hade en "fulast-i-världen-dag" igår och klagade på hela mig när vi gjorde oss iordning hemma hos Jojo. Trots att jag ville ha en keps och myskläder o gömma mig i istället för det alldeles för puttinuttgullesnutt-lockiga håret som jag hade och dom opeppade kläderna jag först hade packat med mig. Trots att jag bara ville ta bort allt fult smink som bara såg alldeles för mycket ut och trots att Jojo sa att jag hade rynkor och svarta påsar under ögonen!
UNDERBAR KVÄLL! :D 
När det kom folk som jag inte kände så satte jag mig ungefär på Emelie, blev tyst, trött och ville sova. Men när alla sen började dansa som bara den blev det bättre. Okej, Enell tar priset och dom som inte kände oss undrade säkert hur vi mådde när jag och Frida började dansa vår omtalade moderna dans.
Det blev äventyr på vinden, skräck, videosar i badkaret, dans så det stod härliga till, matlagning som gjorde att man fick stå med tungan under vattenkran i en halvtimme, sång med mammaosarna, Åsa och Jojo och grabbarna, pizza, och såklart massa, massa skratt, för att sedan somna i Jojos säng med Emelie, Frida och Jojo. Klockren kväll, tack alla fina människor! :) Har massvis med kort sen igår på telefon så dom lägger jag upp därifrån en annan dag.
 
Imorgon gäller det, jag börjar jobba! Jag är så himla nervös!! 
Vi ska lägga oss och kolla på film nu, sen behöver jag sova för att orka gå upp halv sex imorgon och resten av veckan.^^ Kommer bli en stor omställning men ska bli skönt att få tillbaka alla rutiner. Åhå vad spännande! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0