Söndag.

Som vanligt går helgen för fort. Vi har haft en lugn o skönt helg. I fredags fick jag hämta Devin från dagis för att ha kräktes o det gjorde han till kvällen. Trodde alla skulle åka på vinterkräksjukan men Devin var som vanligt igår o ingen annan har mått dåligt, SKÖNT! Lördagkvällen spenderades med mamma o Jonas, vi spelade yatzy.^^ Sen ringde Jojo o berättade att det var så nyttigt för henne att vara hemma själv en lördagkväll, två minuter senare bad hon mig hämta henne. ;)
Idag har jag o Jojo åkt vilse på vägen till Svärtinge, vi har slingat mitt hår (snart är jag blond igen) så att det direkt blev tuggummihår igen, jag har klippt henne o sen har vi alla systrar o co varit inne o käkat hos mamma. Värsta myset!! :D Kvällen avslutades med Hobbit inne hos oss men alla blev trötta så vi fick stoppa o ta fortsättningen en annan dag. Det är ju en ny vecka imorgon med tidiga mornar då jag ska få upp alla barn vid fem o mig själv gärna innan det. Längtar faktiskt! ;) Sen längtar jag till onsdag, ni får gärna vara gulliga o hålla tummarna för mig då..
Film med älskling nu, att somna till förstås..^^





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0