God morgon!

Sitter i kökssoffan nyduschad o myser i onepiece o tofflor medans jag käkar frulle o lyssnar på p3. ;)
Var så fruktansvärt trött igår så jag somnade vid 19-19.30.
Vaknade senare med ett ryck, fick grym panik för jag var säker på att jag försovit mig, svor en lång ramsa i huvudet men såg sen på telefon att den var 23.11. Haha lyckan när det var flera timmar kvar att sova. ^^ Gick iaf upp o ställde en till väckarklocka, eftersom jag har lite svårt att höra mina förtioelva alarm på telefon.
Sen vaknade jag halv fyra o var pigg, var dum o somnade om tills klockan ringde tjugo över fyra o jag var trött igen.. Men nu så, är jag på banan igen. ;) Ni som ringer kan vara jättegulliga o göra det före klockan sju på kvällen för efter det sover tant.^^ Vet knappt vad jag själv heter på kvällarna för jag är heeeeelt slut. Men värt är det, såklart! :)
Nu ska jag sminka mig, fixa frillan o byta om, ser inte fram emot att köra den vägen som jag ska idag, men det får ju gå helt enkelt. :)
Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0