Flitigt.

Känns som det varit en lång dag. Alla har vänt på dygnet totalt, ska bli skönt med ordentliga rutiner snart igen. På måndag ska jag vara på jobbet kl 7. :D
Var och handlade på maxi förut. Devin och Liam fick massa fina kläder och skor. Alla barnen har fått så mycket fina saker nu över jul. Borde fota allt så jag inte glömmer bort.^^
Sen kom Emelie ut till oss och gjorde mig sällskap till Stavsjö där vi hämtade Ebba och Lina som ska sova här inatt. Åkte hem och Emelie tog tag i mitt hem! Det har hämtats saker från henne som jag köpt, det har borrats upp draperi, hyllor, tavlor osv. Barnens rum blev SÅ mysigt! TACK Emelie för hjälpen! :D
Ebba o Lina tyckte också det vart asmysigt men tyvärr var Devin inte på nåt vidare bra humör så han började tjuta för att hans bilarlampa stod på fel ställe o jag tagit bort ett bord, så det ställdes tillbaka och sen drog han ner alla gosedjur som jag satt upp mysigt.^^ Liam, brydde sig inte nåt speciellt heller. :p Men det blev faktiskt jättemysigt! Bara vardagsrummet/sovrummet, köket, städskåpet/garderoben o skafferiet kvar... JA vi behöver större!^^

Plocka lite mer nu innan det får bli en film. Puss o godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0