Vampyrer, skratt och skräck.

Kvällen/natten igår tillbringades hos Elin och Dawe som Rose Cookie tillsammans med Hans Hölser, Leon Kennedy, Honka Jari (och Kalle), Dracula, varulvar o vampyrer. Sjukt kul, det blev mycket härligt skratt! :D
Efter det somnade Jakob aka Magnus fucking Samuelsson som en mumie, så då blev det ännu mera skratt åt hur det såg ut. Så VÄRD kväll! :D
 
Lite läskigt när jag, Liam och Devin skulle åka hit igår. Vägen var avstängd mitt över järnvägsspåret där dom höll på att bygga om och det gick verkligen inte att hitta en annan väg runt. Jag ställde mig vid sidan för att vänta på Elin och Dawe som skulle komma från andra hållet för att se om vi kunde hitta någon väg. Efter ett tag kom det fram en kille och frågade mig om jag visste hur man skulle åka och jag sa att jag väntade på syrran, så han tänkte göra detsamma. Sen frågade han iaf en som jobbade och dom förklarade nån väg som var väääldigt lång genom skogen men det var den enda. Jag följde efter och låg typ i röven på honom för att inte tappa bort mig mitt ute i skogen utan en aning om vart jag skulle. Kändes som vi åkte i en evighet och ett tag blev det lite läskigt. -Halloween, där satt Liam bredvid mig utklädd till en vampyr och jag följde efter en random kille på små, små grusvägar utan att veta ett smack om vart jag var. När jag väl såg en stuga så sa jag till Liam (för att intyga mig själv) att nuuuu är vi nog framme.... Men icke! 
Efter mycket rallykörande med lite hopp kvar kom vi till slut ut i nåt samhälle. Jag körde efter killen tills han stannade och kom fram till bilen och sa "du ska nog åt andra hållet"... Haha! :P Han förklarade och jag tackade så mycket. Liam frågade vad han hette för att han verkade så snäll. (Tack och lov!) :P 
Jakob och Dennis körde också den vägen och blev skraja och vi kom på att vi borde spela in en egen skräckfilm.^^
 
Åkte in till stan i förmiddags och hämtade Ebba, köksluckor, lämnade vingar o gloria, handlade, tankade, hämtade mums, min kusin, klänning, lämnade klänning och sen ut till Elin och Dawe igen. Jag lyckades hamna bakom en epa, bilar med släp där det inte gick att köra om o alla Norrköpings sölkorvar, varenda en var tvungen att ligga framför mig 20 km mindre än vad man får köra. Tålamodet hoho?!
 
Blir mys här ute ikväll igen. Hade hoppats på en fortsättning som besläktad men min toreador och malkaver verkar vara ute på andra äventyr.^^ Så det får bli nåt annat bus. ;)
 
Ha en fin lördag allihopa! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0