Tröttmössa och fika.

Vaknade med skallebank hos syster. Anledningen var för lite sömn. Kunde verkligen inte somna inatt, fullmånen var nog boven. Gick in och la mig bredvid Liam på hans lilla madrass för jag inte kunde somna i Fridas säng med gnisslande luftmadrass. Fick plats med huvudet, kroppen låg på golvet. :p 
Käkade frukost och fick till slut ihop alla barn för att åka hem. Handlade fika i Åby o hamnade bakom våran gäst på grusvägen. Hann alltså inte städa iordning i vårat lilla kaos hemma.^^ 
Skitkul att träffa Jolle, var ju några år sen sist.^^ Barnen drog med honom direkt i kurragömma. :p Jag snikade kaffe hos mamma och fick med mig henne och moster in på fika. :) 
Nu sitter fyra barn i min säng och pysslar, spelar och kollar på film. Jag ska börja brottas med mitt hem och ladda inför ny vecka, vilket betyder nya möjligheter. ;) 
 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0