Tror du att du och jag kommer att minnas den här kvällen?

 
Fredag med syster. Skulle blivit lugnt men Jojo hade inte så mycket val när jag blev tvär och så gott som tvingade ut henne. "Det blir luuugnt, vi går till ett ställe där man kan sitta o umgås."....... Yeah right!^^ Kvällen började med fullt ös hos Jojo o Sara. Sen ville våra fötter gå till Hugo. Efter att ha dansat helt själva på dansgolvet till musik vi inte kunde sjunga till gick vi ut o tjåkade med vakterna om vart vi skulle. Vi ville dansa o vi ville sjunga till musik vi kunde! Det slutade med puls också! Sen gick vi lite emellan. ;) Men dom sista timmarna spenderades på världens bästa lilla dansgolv där vi skreksjöng, fuldansade, gjorde rörelser till allt som gick, hoppade o var överallt. Svettiga är bara förnamnet. ;p Jag ska alltid gå till puls. Klockren kväll! :D
 
Stan är vaken, allt är förlåtet älskling.
Natten är vacker, du är som natten.
Och jag är en vinnare igen.
<3
 
 
 
 
 
 
 
Petra Marklund - händerna mot himlen. Låten som kan beskriva en av dom bästa kvällarna. <3
 
Tror du att du och jag kommer att vinna det här racet?
Tror du att du och jag har en chans mot alla andra?
Jag önskar att jag kunde gå på nånting mer än bara känslan av att allt redan är försent...
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0