Seeeegt!

Har nada att göra. Har researchat om dom företag jag ska o kan inte börja ringa förrän i eftermiddag. Nästan klar med alla 80 företag som jag ska söka till. Några kvar men ligger långt före så det är ingen stress med det. Kollat igenom platsbanken förtioelva gånger. Fuck erfarenhet, jag vill lära mig, hur ska man annars kunna bli bra på nåt?! Har tråkigt o då sitter jag nästan o somnar. Så har Lina gått ut i jobb nu också, roligt för henne såklart men det blev tomt här. :p Trivs ju så sjukt bra här så tråkigt när alla försvinner sen, blödig som jag är.^^

Ska promenera bort till försäkringskassan på lunchen så jag får röra på mig o lämna in viktiga papper.

Vill hem o dona. Blev så himla mysigt på barnens rum när Ebbas säng kom upp o när jag möblerade om. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0