I gotta move on and leave you behind.

Sökt massa jobb idag. Nu är jag desperat o söker som telefonförsäljare också. Suck, men ett jobb NU, TACK! 
Kan ju inte va kräsen när jag bara kan jobba vissa tider. Vi pratade lite om det på "kursen", hur svårt det är att få ihop det med barnen. Men man får inte tänka så heller. För jag har valt att skaffa mina barn, dom är mitt liv. Jag är långt ifrån rik på pengar men när det gäller kärlek är jag miljonär tusen gånger om. Sen får jag utgå därifrån, klättra mig uppåt helt enkelt. :) Vill fortfarande ha mitt fik, DET vore perfekt.
Förresten så är det tredje personen där som typ fått haksläpp över att jag är 28 år. "Du ser inte ut som en sån där typisk mamma." 22 har alla sagt att dom trodde jag var, hehe, inte ett dugg nöjd!^^ ;p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0