Grattis Liam 7 år!

[ 31 oktober 2012 kl. 22.37 ]
 
Det är lika hemskt varje gång att vakna upp på sitt barns födelsedag utan att dom är hemma. :/ Jag skaffade inte barn för att vara utan dom.
Åkte ner och hämtade Ebba i Boxholm förut och fick sällskap av Jojo. Gu vad jag hade varit ensam utan henne, tusen tack till henne för allt hon gör. Hann komma hem o greja lite innan Jonas kom med Devin och Liam. "Min mamma och min låtsaspappa!" sa Liam när Jojo var här. :D 
 
Tänk att för 7 år sen låg jag på bb med en underbar "liten" bebis som till slut faktiskt kom ut. 21 dagar över bf blev jag igångsatt. 4520 gram och 54.5 cm lång var han. Dressen jag packat med i strl 50 var för liten. 
Mitt hjärta tog du från första stund! Du var min lilla prins och jag visste redan från att du var tre veckor att du var en känslig liten kille och en "tänkare" När du var liten såg du precis ut som en liten Alfred. :) Ebba ville att du skulle heta Emil. Du kallades tiger och jag tyckte du skulle heta det i andranamn. Som tjejnamn hade jag Jonna och Jonas ville Ninya. Din pappa hade bestämt Liam från början och så blev det. Jag njöt bara av att äntligen få ha dig hemma hos oss. :) 
 
Sju år... Tiden går fort. Nu är du en bestämd liten/stor kille och fortfarande mycket känslig. Att vara snabb är inte din starka sida men det kommer nog det också. ;) 
 
Jag är så stolt över mina barn så jag får alldeles ont i magen. Dom är världens raraste och jag avgudar dom!
Barn är livet och jag vore ingenting utan dom! Vad vore jag utan era andetag... ♡ ♡ ♡
 
Vi avslutade kvällen med att mysa ner oss i min säng och kolla på rädda willy. Jag har kliat, klappat, kramat och pussat. Nu är allt som det ska igen, nu är dom hemma. Jag ska bädda ner mig bredvid dom nu och försöka sova med alla tankar som snurrar.
 
Tack alla som var här och firade Liam på hans dag. <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0