En önskan.

Efter att ha hämtat barn från tre olika ställen, skjutsat till dans o åkt runt på ställen för att leta inneskor till Liam för mina sista pengar o lyckligtvis hittat ett par med nedsatt pris så att det precis räckte så önskade jag att jag förut när jag kom hem hade kunnat sagt ; "Älskling jag är liiite astrött o har väldigt ont i huvudet, skulle du kunna läsa läxorna med barnen, fixa käket o lägga dom?" Och att jag då hade fått till svar; "Självklart gumman, lägg dig o vila, det här grejar jag. Jag kommer o sätter på en film sen o så kliar jag på dig! Oj vad mycket du hade på din komihåg-lista till imorgon, jag kan hjälpa att hämta barnen o skjutsa till dansen så kan du ha maten klar tills vi kommer hem."
Åååh I WISH!........
Ibland fattar jag inte hur jag ska hinna med allt. Det är inte konstigt att jag glömmer allt annat för det är kaos i hjärnan på mig. Ni får ha överseende.^^
 
 
Men jag klagar inte. Det finns dom som har det så mycket värre...
Det var bara en önskan o det måste man väl få...? 
 
Nu ska jag tvätta ur den röda färgen ur håret. Sen ska jag göra allt klart för imorgon. Skulle imorgon bli som jag vill så skulle det underlätta så enormt mycket. Håll tummarna.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0