Eller förresten...

Eftersom jag är som jag är så kanske den där önskan blir lite svår. När jag väl har någon är jag ett svin o skjuter dom ifrån mig. "Panik och jag-&-barnen-är-inte-någon-annans-ansvar." Det blir tyvärr aldrig bra...
Så då tänkte jag, -kan jag önska mig 8 armar istället? Eller en till mig? Bli en Barbapappa då? Det kanske är troligare att det slår in.
En stor fet vinst skulle sitta fint också för jag tappade just min lagning som satt i tanden som skulle rotfyllas. Grattis liksom. Fattas väl bara att jag vaknar upp med grym tandvärk o inte kan prata normalt till det där viktiga klockan 11. Sjuk är jag redan! :) ^^ Den där halsen blir tamefan aldrig bra..... Suuuuuuck......
 
Inget positivt?....... JO! Jag äter inte som en häst längre. Suget är inte längre på nivån besatt. Skönt! Tack för det borttagna plåster ---> FU!!
.....Aha, jag har haft konstant tung huvudvärk sen jag tog bort det!^^ 
 
Kalle Anka-tur kallas det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0