Boys boys boys.

Sitter i sängen, äter glass och pratar med Jojo. Om det som vi typ alltid pratar om.... Killar.^^
Jojo: "Asså jag ska sluta lägga ner mer energi på att prata om dom, vi gör ju inget annat!"
Jag: "Men om vi skulle ha hus o man o allt sånt där så skulle vi väl ha annat att prata om...? 
Jojo kollar på mig som om jag vore den äckligaste personen på jorden o med om-blickar-kunde-döda-ögon så jag slänger snabbt in "men då skulle vi ju inte sitta här!
Jojo: "Ne skulle han ligga här emellan oss eller?!!" 
Sen avslutade hon med: "Killar bara förstör. Dom gör så man blir osociala."
 
Hon har en poäng. Man blir förändrad i ett förhållande. Det är nackdelen och anledningen till att jag inte vill ha nån.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0