Jag önskar att vi kunde gå på nånting mer än bara känslan, av att allt redan är försent.

Händerna mot himlen - klockren att dansa till med Jojo igår på Wasa. Fuldans o skriksång så det stod härliga till! Blev en oplanerad utgång en kvart innan vi åkte.^^ Jag skulle bara va chaufför var tanken från början o det fick jag ju iofs va så det räckte o blev över, men det blev alltså även dans!
Jag är inget stort fan av fulla människor som dom flesta vet så ville mest bara hem till min familj. Jag känner mig mer som 40 år än 20 just nu.^^ Men det är så jag vill ha det just nu.
Ebba, Liam och Devin - min ELD, det är ni som är min styrka.

Fulltankad bil för första gången. Snart framme efter några timmars bilfärd. Tillbaka till det förflutna...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0